Logowanie/Rejestracja

Gdzie kupić?

Szukaj książek


Szukaj treści



Czat
Jako niezalogowany oblicz: 3*8:

Ostatnio odwiedzający
♂rafar ()
♀edyta ()
oraz 1155 niezalogowanych...
Zaprzyjaźnione serwisy
|
E-marketing: współczesne trendy. Pakiet startowy
Przeczytana
Posiadana
Ulubiona

E-marketing: współczesne trendy. Pakiet startowy



Autor < praca zbiorowa / wielu autorów >
Dodane przez ♀silverraven ()
Forma esej/eseje
Gatunek popularnonaukowa
Rok pierwszego wydania 2013
Rok pierwszego wydania w Polsce 2014
Tagi marketing, Kultura/Popkultura i Media
Pokaż podobne

Od wydawcy

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji czytelnik dowie się m.in.:
dlaczego Content is The King?
czym jest marketing 3.0?
dokąd zmierzają social media?
dlaczego less is more?
jak dbać o klienta w sieci?
o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Dodaj notatkę od wydawcy

Opinie i recenzje

W tej chwili nie jest dodana żadna recenzja. Może dodasz pierwszą?
Dodaj recenzję

Cytaty

W tej chwili jest dodany żaden cytat
Dodaj cytat

Powiązania

Brak powiązań z zewnętrznymi stronami.
Dodaj powiązanie

Komentarze

W tej chwili jest dodany żaden komentarz
Dodaj komentarz