Logowanie/Rejestracja

Gdzie kupić?

Szukaj książek


Szukaj treści



Czat
Jako niezalogowany oblicz: 3+4:

Ostatnio odwiedzający
♀edyta ()
♂rafar ()
♀wai ()
♀anjax8 ()
oraz 1404 niezalogowanych...
Zaprzyjaźnione serwisy
|
Przeczytana
Posiadana
Ulubiona

Elastyczność w świadczeniu usług


Tytuł oryginalny Living service. How to deliver the service of the future today

Autor Marc Silvester & Mohi Ahmed
Dodane przez ♀Aleksandra0709 ()
Forma poradnik
Gatunek popularnonaukowa
Rok pierwszego wydania 2008
Tagi klient, usługi, obsługa klienta, elastyczność, sprzedaż, handel, techniki sprzedaży
Pokaż podobne

Od wydawcy

Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii w Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie. Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projektowania usług:

- opartych na silnej więzi z klientem
- ewoluujących wraz z jego potrzebami
- dostosowanych do procesów, technologii i kultury klienta
- działających w niezawodny sposób z elegancką prostotą

[www.aip.umk.pl]
Marc Silvester i Mohi Ahmed posługują się sugestywną metaforą umysłu (strategia), ciała (procesy i technologia) i duszy (ludzie i kultura), podkreślając rozwojową naturę usług oraz konieczność doskonałego zestrojenia usługodawcy z jego klientami. Jak o tym świadczą wyniki Fujitsu - 30-procentowe zwiększenie tempa wprowadzania nowych usług, 30-procentowy wzrost ich niezawodności, 15-procentowa redukcja kosztów - tworzenie trwałych i elastycznych związków z klientami oraz dynamiczne reagowanie na ich potrzeby pomaga w osiągnięciu znacznej przewagi nad konkurencją.

[www.eoficyna.com.pl]
Dodaj notatkę od wydawcy

Opinie i recenzje

W tej chwili nie jest dodana żadna recenzja. Może dodasz pierwszą?
Dodaj recenzję

Cytaty

W tej chwili jest dodany żaden cytat
Dodaj cytat

Powiązania

Brak powiązań z zewnętrznymi stronami.
Dodaj powiązanie

Komentarze

W tej chwili jest dodany żaden komentarz
Dodaj komentarz