Logowanie/Rejestracja
Gdzie kupić?
Szukaj książek
Szukaj treści
Czat
Ostatnio odwiedzający
♀wai (★)astrolog (☆)
oraz 2295 niezalogowanych...
Zaprzyjaźnione serwisy
|


Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały.
Tytuł oryginalny How to talk so kids will listen and listen so kids will talk
Autor Adele & Mazlish Elaine Faber
Dodane przez ♀gupik (☆)
Forma poradnik
Gatunek popularnonaukowa
Rok pierwszego wydania 1980
Tagi psychologia, dzieci, wychowanie, dziecko, pedagogika, nauki humanistyczne, nauki społeczne
Pokaż podobne
Forma poradnik
Gatunek popularnonaukowa
Rok pierwszego wydania 1980
Tagi psychologia, dzieci, wychowanie, dziecko, pedagogika, nauki humanistyczne, nauki społeczne
Pokaż podobne
Od wydawcy
W tej chwili nie jest dodana notatka od wydawcy
Dodaj notatkę od wydawcy
Opinie i recenzje
♀gupik (☆), dodano 2008-01-10
Typowy poradnik. Czyta sie lekko. Warto przeczytac, aby wiedziec jak porozumiec sie z najmłodszymi, jednak wraz z dochodzeniem do ostatnich stron, ogarnia znudzenie, bo ma sie poczucie, że mowa stale o tym samym.
Cytaty
♂rafar (★), dodano 2008-03-18
...nie ma bardziej wartościowej, ważniejszej dla człowieka oceny, nie ma czynnika bardziej decydującego w rozwoju psychicznym i motywacyjnym niż ocena samego siebie. (...) Istota tej samooceny ma głęboki wpływ na proces myślenia człowieka, jego emocje, pragnienia, wartości i cele. Jest to jeden z czynników najbardziej kształtujących zachowanie.
♂rafar (★), dodano 2013-12-14
I was a wonderful parent before I had children. I was an expert on why everyone else was having problems with theirs. Then I had three of my own.
♂rafar (★), dodano 2013-12-14
To Engage a Child’s Cooperation 1. DESCRIBE WHAT YOU SEE, OR DESCRIBE THE PROBLEM. “There’s a wet towel on the bed.” 2. GIVE INFORMATION. “The towel is getting my blanket wet.” 3. SAY IT WITH A WORD. “The towel!” 4. DESCRIBE WHAT YOU FEEL. “I don’t like sleeping in a wet bed!” 5. WRITE A NOTE. (above towel rack) Please put me back so I can dry. Thanks! Your Towel
♂rafar (★), dodano 2013-12-14
To Problem-Solve Step I. Talk about the child’s feelings and needs. Step II. Talk about your feelings and needs. Step III. Brainstorm together to find a mutually agreeable solution. Step IV. Write down all ideas—without evaluating. Step V. Decide which suggestions you like, which you don’t like, and which you plan to follow through on.
Powiązania
Brak powiązań z zewnętrznymi stronami.
Dodaj powiązanie
Komentarze
W tej chwili jest dodany żaden komentarz
Dodaj komentarz