Logowanie/Rejestracja

Gdzie kupić?

Szukaj książek


Szukaj treści



Czat
Jako niezalogowany oblicz: 9-5:

Ostatnio odwiedzający
♂rafar ()
♀edyta ()
♀wai ()
oraz 1691 niezalogowanych...
Zaprzyjaźnione serwisy
|
Przeczytana
Posiadana
Ulubiona

Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola


Tytuł oryginalny Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation, and Control

Autor Philip Kotler
Dodane przez ♂rafar ()
Forma praca naukowa
Gatunek naukowa/akademicka
Rok pierwszego wydania 1994
Tagi marketing
Pokaż podobne

Od wydawcy

Książka składa się z sześciu części. Część pierwsza omawia społeczne, zarządcze i strategiczne podstawy teorii i praktyki marketingu. Część druga przedstawia pojęcia i narzędzia wykorzystywane dla rozpoznania i analizy rynków oraz otoczenia marketingowego. W części trzeciej ukazane zostały zasady oceny i prognozowania rynków, przeprowadzania segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego. W części czwartej bada się problemy związane z projektowaniem strategii marketingowych dla przedsiębiorstw w różnym położeniu rynkowym i dla różnych faz cyklu życia produktu. Część piąta dotyczy marketingu taktycznego i sposobu, w jaki przedsiębiorstwa traktują lub też powinny traktować każdy element marketingu mix: produkt, cenę, dystrybucję i promocję. W części ostatniej omawiane są administracyjne aspekty marketingu, tzn. procesy organizacji, wdrażania i kontroli wysiłków marketingowych.
Profesor Jerzy Dietl napisał o Marketingu Philipa Kotlera: Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego i organizacyjnego. Marketing jest funkcją tych procesów, a równocześnie ich stymulatorem. To podejście przesądziło o uwzględnieniu w książce sprzężeń zwrotnych marketingu nie tylko z przemianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie, ale także z jego mikro- i makrootoczeniem. Czytelnik więc nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk? Książka dostarcza więc wiedzy nie tylko o marketingu martwym, ale żywym, zmieniającym się wraz z warunkami otoczenia. Sądzę, że w dużej mierze to zadecydowało o powodzeniu podręcznika. Jest on praktyczny i dostarcza podstaw do myślenia i działania marketingowego.
Dodaj notatkę od wydawcy

Opinie i recenzje

♂rafar (), dodano 2008-03-20
Kotler nigdy nie był miękkim orzechem dla uczącego się o marketingu studenta. Jak można napisać ponad 700 stron o czymś, co jest z jednej strony oczywiste, a z drugiej, po odpowiednim dobraniu słów wręcz bez sensu? Philip potrafi...
Dodaj recenzję

Cytaty

W tej chwili jest dodany żaden cytat
Dodaj cytat

Powiązania

Brak powiązań z zewnętrznymi stronami.
Dodaj powiązanie

Komentarze

W tej chwili jest dodany żaden komentarz
Dodaj komentarz