Logowanie/Rejestracja

Gdzie kupić?

Szukaj książek


Szukaj treści



Czat
Jako niezalogowany oblicz: 6-1:

Ostatnio odwiedzający
♂rafar ()
Oliwia gral ()
♀anjax8 ()
♀edyta ()
♀wai ()
oraz 4936 niezalogowanych...
Zaprzyjaźnione serwisy
|
Przeczytana
Posiadana
Ulubiona

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu


Tytuł oryginalny Brand faliures

Autor Matt Haig
Dodane przez ♀Aleksandra0709 ()
Forma poradnik
Gatunek literatura faktu
Rok pierwszego wydania 2003
Tagi poradnik, pomyłka, błąd, nauki społeczne, ekonomia, marketing, public relations, PR, biznes, wpadka
Pokaż podobne

Od wydawcy

Świetnie napisana, zabawna książka pokazująca kulisy najgłośniejszych i bardzo kosztownych marketingowych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor' na co dzień niezależny doradca firm w sprawach marki, barwnie opisał wiele przypadków, które miały dramatyczne konsekwencje dla firm:

* katastrofalne asocjacje - proszek Unilever, który w reklamie likwiduje plamy... wraz z ubraniem;
* brak PR - milczenie firmy Gerber wobec doniesień o dzieciach pokaleczonych odłamkami szkła znajdującymi się w odżywkach;
* zgrzyty kulturowe, w których przodują firmy motoryzacyjne niezwracające uwagi na znaczenie nazw aut w innych językach. Na przykład Chevy Nova wprowadzono na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "no va" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie", a Mitsubishi Pajero na rynek Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista".

[Dom Wydawniczy Bellona, 2006]
Dodaj notatkę od wydawcy

Opinie i recenzje

W tej chwili nie jest dodana żadna recenzja. Może dodasz pierwszą?
Dodaj recenzję

Cytaty

W tej chwili jest dodany żaden cytat
Dodaj cytat

Powiązania

Brak powiązań z zewnętrznymi stronami.
Dodaj powiązanie

Komentarze

W tej chwili jest dodany żaden komentarz
Dodaj komentarz